ظروف شیشه‌ای به دلیل زیبایی و کاربردهای مختلفی که دارن، همیشه بین مردم طرفدارهای زیادی داشتن. خیلی از خانم‌ها برای طبقه‌بندی کردن ادویه‌جات و سایر مواد غذایی از ظروف شیشه‌ای و بانکه استفاده می‌کنن. جار و بانکه و باقی ظروف شیشه‌ای در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف تولید می‌شن و کاربرد اون‌ها به نگهداری ادویه‌جات محدود نمی‌شه. این ظروف کاربردهای مختلفی مثل نگهداری مایعات و مربا و تنقلات و غیره دارن و حتی گاهی به عنوان بخشی از دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرن. اگر دوست دارید با انواع مختلف این ظروف شیشه‌ای آشنا بشین، در ادامه این مطلب با ما همراه باشین.​​​​​​​

ظروف شیشه‌ای محفظه حبوبات​​​​​​​
از مزیت‌های بزرگ ظروف استیل می‌توان به ضد زنگ بودن آن اشاره کرد. در واقع این ویژگی به این معنی است که این ظروف به هیچ وجه با مواد درون خود واکنش نمی‌دهند و در نتیجه استفاده از آنها کاملا بی خطر است. این موضوع باعث می‌شود تا این مواد به مدت طولانی سالم باقی بمانند و کیفیت آنها حفظ شود. محفظه حبوبات استیل مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و همچنین خراش دارند. از دیگر ویژگی‌های ظروف استیل شست و شوی آسان آنهاست.
این ظروف در عین سادگی بسیار جذاب و شیک هستند و مناسب افرادی هستند که لوازم ساده را ترجیح می‌دهند. در برخی از ظروف پلاستیک یک قسمت شیشه‌ای طراحی شده است که محتویات درون آن را نشان می‌دهد و در نتیجه نیازی به باز شدن درب و نگاه کردن به درون آن وجود ندارد.
از ویژگی‌های خوب ظروف استیل ظاهر براق آنهاست. همچنین این ظروف از تنوع بالایی در ابعاد و اندازه بهره‌مند هستند. شما می‌توانید علاوه بر محفظه حبوبات استیل، ظروف نگهداری برنج، ماکارونی و سایر خشکبار و حتی ادویه‌ها را نیز از نوع استیل خریداری کنید تا تمامی این ظروف با یکدیگر ست شوند و یک ظاهر شیک و منظم را به آشپزخانه شما ببخشند. همچنین شما می‌توانید طیف رنگی ظروف استیل را با توجه به لوازم برقی خود انتخاب کنید.​​​​​​​

انواع ظروف شیشه‌ای موجود در بازار
اگر سری به بازار شوش زده باشین یا حتی اگر اهل گشتن در وبسایت‌های فروش ظروف شیشه‌ای مثل ووکا باشین، حتما متوجه شدین که تنوع محصولات در این بازار خیلی زیاده. به طور کلی ظروف شیشه‌ای به این چند دسته تقسیم می‌شن:
ظروف پذیرایی (کریستال و بلور)
ظروف آشپزی (پیرکس و غیره)
جار
بانکه
باکس‌های شیشه‌ای
بطری‌های شیشه‌ای

بانکه شیشه‌ای
بانکه‌های شیشه‌ای پرطرفدارترین نوع بانکه به حساب میان. دلیلش هم اینه که:
اولا: محتویات داخل این بانکه‌ها به خوبی مشخصه
دوما: ظاهرشون خیلی قشنگه
 خیلی از افراد از بانکه‌های شیشه‌ای به عنوان ظروف پذیرایی روی میز، و برای نگهداری تنقلات استفاده می‌کنن. در آشپزخونه هم می‌شه از ست‌های چندتایی بانکه‌های شیشه‌ای برای نگهداری ادویه‌جات، قهوه و چای و قند و شکر و موارد دیگه استفاده کرد. اگر سری به فروشگاه‌های ظروف شیشه‌ای بزنین می‌تونین ست‌های پاسماوری خیلی قشنگی از بانکه‌ها پیدا کنین که دکوراسیون آشپزخونه شما رو تکمیل می‌کنن.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید